Pagina's

maandag 19 oktober 2015

Nieuw haar!

 Hey lieve lezers! Ik had al een tijdje zin om mijn haar wat te veranderen. Men haar viel altijd 'sluik' naar beneden en er zat geen volume meer in. Daarom nam ik afgelopen zaterdag de beslissing om er wat aan te doen!
Ik ga altijd bij Benito naar de kapper. De kapsters zijn Betty en Nicky (moeder en dochter). Betty is één van de beste vriendinnen van mijn mama dus dat is super leuk! We gaan dus eigenlijk altijd bij hun. Ik zei dat ik wat meer laagjes wou in m'n haar voor wat volume. En vooraan ook wat korter zodat als ik men haar omhoog steek er nog wat 'plukjes' uitvallen die ik dan kan krullen! Ik liet een foto van Blake Lively zien en Betty heeft men haar dan ook net hetzelfde geknipt. Daarna heeft ze het geföhnd mét een soort van slag. Deze krullen zijn niet met een krultang gedaan maar het is gewoon een manier van föhnen als je 'laagjes' hebt! Ik ben enorm blij met het resultaat. De eerste foto aan deze post is de dag erna. Men haar zat dus nog altijd mooi -krullen minder- maar je ziet wel dat het model/kapsel anders is. Ik ben er echt enorm blij mee! Naar de kapper gaan en met een leuk kapsel buiten komen, is altijd leuk. Het zijn de kleine dingen die het hem doen! ;) 

Wat vind jij van mijn nieuw kapsel?

Liefs,
Celien

6 opmerkingen: