Pagina's

maandag 2 november 2015

Inspiration on Monday!

Hi beautiful people of the internet. Inspiratie is iets dat je nooit te veel kan hebben, daarom dacht ik dat het misschien wel fijn is om deze nieuwe maand van start te gaan met wat inspiratie. November is hier, de voorlaatste maand van het jaar 2015. Kunnen jullie dit geloven? Het leven gaat zo snel. Ik heb deze week een weekje vrijaf van school want het is herfstvakantie, yes! Ik had echt nood aan vakantie! School is zo waar en druk dat ik haast geen tijd meer over heb om te bloggen of filmpjes te maken. Ik ga nu beginnen met recht te studeren, maar wou toch even snel deze post typen omdat ik het schrijven miste. Mijn volgende post zal waarschijnlijk over mijn nieuwste sneakers gaan, so stay tuned! 

Liefs, Celien


2 opmerkingen: