Pagina's

zaterdag 14 november 2015

Je kan nooit genoeg schoenen hebben.


Ik ben niet het soort 'sneaker'-meisje. Ik draag graag All-stars en sneakers van Zara of iets anders maar heb nog nooit echt Adidas of Nike gedragen. Geen idee waarom, heb gewoon het gevoel dat het me niet zo goed staat. Maar dat terzijde, een aantal weken terug kocht ik deze beauty's. Zijn ze niet ontzettend mooi? Het zijn sneakers die super zacht lopen en elegant zijn. De kleur is ook enorm tof en wat me nog aansprak was dat als je goed kijkt, zie je glitters maar deze zijn goud en zilver. Geweldig voor het combineren van sieraden uiteraard ;) ! Ik ben er echt blij mee en ik ben 100 % zeker dat ik hier enorm veel gebruik ga van maken, heb ik eigenlijk al gedaan...

Liefs, Celien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten