Pagina's

woensdag 4 november 2015

Todays purchases

Items van Mango, Zara & Primark. Binnenkort te zien in een herfst haul op mijn youtube kanaal!

Vandaag ben ik samen met mijn papa naar Gent geweest en heb een paar items gekocht. Ik wou jullie al een sneak-peek geven omdat ik ze zo leuk vond. Binnenkort komt er weer eens een nieuw filmpje waarin ik jullie mijn gekochte items van de afgelopen maanden (september tot en met november) laat zien. Jullie kunnen dus een grote herfst haul verwachten. Morgen ga ik naar Antwerpen (gezellig een dagje met men ouders, mijn beste vriendin en haar ouders). Ik ben van plan een dag uit mijn leven te filmen. Zelf vind ik vlogs enorm leuk om te kijken dus ik dacht dat het misschien wel leuk was om morgen te doen samen met men beste vriendinnetje. 

Alvast slaapwel en veel liefs,
Celien

1 opmerking: