Pagina's

zaterdag 3 oktober 2015

Claudia Sträter Coin Purse

Onlangs kocht mijn mama een paar items bij Claudia Sträter, ze kreeg er dit kleine portemonneetje bij. Tuurlijk was ik direct verkocht. Het design is super classy, stijlvol en elegant. Het is klein en compact maar toch is er genoeg ruimte voor pasjes. Het is zo simpel maar helemaal mijn ding. Ik wou het met jullie delen aangezien dit zo een perfect portemonneetje is om uit te gaan. Je identiteitskaart, bankkaart, wat klein geld,... het past er allemaal in maar het past toch nog altijd in je favoriete clutch. Wat vind jij van dit kleine maar toch schattige ding? Ben jij een voorstander van kleine of grote portemonnees? 

Liefs, Celien

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi portemonneetje! Ik ben persoonlijk voorstander voor kleine portemonnees, want daar kan alles net gepast in en je propt er dus geen onnodige dingen in. :)
    En leuke foto's btw!
    Groetjes Audrey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel pretty! Ik heb een paar maanden geleden ook mijn mega-bijna-clutch portemonnee weg gedaan en ingewisseld voor een wat kleinere. Veel handiger. XX

    BeantwoordenVerwijderen