Pagina's

zondag 18 oktober 2015

Rimmel Match Perfection Foundation

Een perfecte foundation is moeilijk te vinden, dat weten alle 'beautygurus' wel al een tijdje. Maar ik heb denk ik mijn favoriet gevonden. Toen ik deze zomer met een vriendin een weekje naar de zee ging, besloot ik om haar foundation even uit te testen. Deze kleur bleek perfect voor ons beiden. Ik heb een zeer lichte huid en de enige foundation die ik tot nu toe had gebruikt, was er eentje van MAC. De 'face and body foundation', dit is een zeer goede foundation maar geeft geen volledige dekking. Geschikt voor als je geen last hebt van puistjes. Ik heb mijn 'periodes' in 'break-outs'. De ene maand is men huid zo egaal als ik maar kan dromen en de volgende dag heb ik dan overal rode plekjes. Niet fijn maar foundation is er gelukkig om ons te redden. Mijn reddende engel is de 'Rimmel Match Perfection'.
Dit is een goed dekkende foundation, niet volledig dekkend maar het egaliseert mijn gezicht wel goed. Ik vind het niet erg als er nog een rood plekje doorkomt, want dat is gewoon menselijk. Iedereen heeft dat wel eens. Deze foundation is enorm goed voor als je (zoals ik al zei) wat meer dekking wilt bij een breakout maar geen 'cakey' effect wilt. Ik gebruik de foundation in de kleur: 100 Ivory. Dit is een zeer lichte kleur die eigenlijk perfect voor me is. 
Ik kan alleen maar goede dingen of deze foundation zeggen. Dat wil dan ook zeggen dat ik dit product 100% aanraad!

Heb jij deze foundation al een keer uitgetest? Heb jij nog goede foundations die je me kan aanraden?

Liefs,
Celien

1 opmerking:

  1. Woehoee, je hebt 'm gekocht!! De kleur is helemaal goed voor jou! :)

    BeantwoordenVerwijderen