Pagina's

woensdag 14 oktober 2015

In Love

Is het mogelijk om verliefd te zijn op schoenen? Ik denk het eerlijk gezegd wel. Ik kocht deze schatjes een paar weken terug. Ik zag ze en zei: ''Typisch Celien! Die moet ik hebben!'' Ik paste ze en wat denk je? Ze pasten enorm goed en lopen enorm makkelijk. Mijn voeten zijn eigenlijk altijd al een probleem geweest voor me. 39 is mijn schoenmaat, zeer normaal denk je dan. Maar het probleem met mijn voeten is dat ze zeer 'fijn' zijn, daarmee bedoel ik dat ik smalle voeten heb. Meestal 'slokken', vallen schoenen uit omdat ze te breed zijn bij de opening waar je voet zit. Maar ik zweer het je: These shoes are made for me! Voor moest je nieuw zijn op mijn blog: schoenen zijn mijn verslaving! 
Wat vind jij van mijn nieuwe favorieten?

Liefs, 
Celien

5 opmerkingen:

  1. Wauw wat een prachtkleur! Fijn dat ze ook zo goed passen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw ik ben ook verliefd. T is dat ik grote voeten heb.. anders kwam ik ze jatten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik word ook gewoon spontaan verliefd door deze foto's..Ik bezit ook over zulke schoenen, liefde <3

    BeantwoordenVerwijderen